Протимінна безпека



З 12.03 по 17.03 в ліцеї було проведено ряд  уроків  та виховних заходів  з питань уникнення ураження мінами і вибухонебезпечними предметами. На уроках «Основи здоровя» та «Захист Вітчизни» учні разом з учителями розглянули правила безпеки в разі знаходження вибухонебезпечних та підозрілих предметів. Учні 9 класів разом з бібліотекарем виготовили інформаційні плакати «Щоб не трапилось біди» та «Тероризм – зло людства». Класні керівники провели виховні бесіди та класні години з учнями з означеної тематики.
Зазвичай, при знаходженні серійних мін, снарядів, гранат дорослі негайно викликають фахівців, які огороджують район і знешкоджують небезпечні знахідки. Інша справа – діти. Природна цікавість спонукає їх до небезпечний експериментів. Діти підкладають боєприпаси у багаття, випробують їх на міцність ударами, намагаються розібрати, приносять додому, у двір, до школи. Тому так важливо пояснити учням наслідки подібних дій, навчити правилам поведінки у таких ситуаціях.
У разі знаходження вибухонебезпечного пристрою ЗАБОРОНЕНО:
- наближатися до предмета;
- пересувати його або брати до рук;
- розряджати, кидати, вдаряти по ньому;
- розпалювати поряд багаття або кидати до нього предмет;
- приносити предмет додому, у табір, до школи.
Практично всі вибухові речовини чутливі до механічних дій і нагрівання. Поводження з ними вимагає граничної уваги і обережності.
Слід пам’ятати, що розмінуванням, знешкодженням або знищенням вибухонебезпечних предметів займаються тільки підготовлені фахівці-сапери, допущені до цього виду робіт.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

З Днем Святого Валентина!

Підліткова агресія: захисна реакція або крик про допомогу? Поради психолога